Czekoladowe fit donaty - jeden tylko 78kcal !

by - 10:20:00 PM


 Czekoladowe fit donaty


78kcal B5.9g: T:3.5g W:9.6g
Składniki:
- 200g twarogu (u mnie pół tłusty)
- 3 jajka
- 60g erytryrolu
- 35g budyniu czekoladowego (proszek)
- 30g mąki
- 20g naturalnego kakao
- szczypta soli
- 1/3 łyżeczki sody
1. Wszystko razem zmiksuj (lub wymieszaj widelcem)
2. Wylej masę do foremek (3/4 formy-donaty bardzo urosną)
3. piecz około 22minut w 180°C (do suchego patyczka)
4. Ostudzone pączki polej 20g rozpuszczonej czekolady.

Po więcej przepisów zapraszam również na INSTAGRAM www.instagram.com/patrycja_michalis 

10 COMMENTS

  1. Nie kus oj nie kus bo będę musiała je robic w weekend albo mężowi podrzucę przepis

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam donaty, ale do tej pory jadłam tylko sklepowe. Koniecznie muszę wypróbować ten przepis, może nawet zrobię to w weekend. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow:) Proste, smaczne i łatwe w przygotowaniu:) Tylko przygotować składniki i robić - pychota:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ze zwykłym cukrem też można zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba wolałabym wersję bez kakao, ale ogólnie wyglądają bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłaś mi na nie bardzo smaka. Sama ostatnio robiłam paczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Że też nie poznałam tego przepisu przed tłustym czwartkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Można jeść i słodko i zdrowo. Uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepyszne! Od teraz tylko takie pączki będę robić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz!