Biszkopt malinowy z kremem - kawałek 171 kcal!

by - 12:12:00 PM

 

Biszkopt malinowy z kremem malinowym
1/8 173kcal B:10g T:9g W:15g
Biszkopt:
- 50g mąki owsianej
- 50g mąki kokosowej
- 30g mąki migdałowej
- 30g erytrytolu
- 100ml mleka (u mnie sojowe)
- malinowa galaretka
- 50g malin
- 1/2 łyżeczki sody
- 4 jajka
1. Białka oddziel od żółtek I ubij na sztywną pianę.
2. Zmiksuj ze sobą wszystkie składniki i delikatnie wymieszaj z pianą z białek.
3. Masę przelej do foremki wyłożonej papierem do pieczenia.
4. Piecz ok. 20 minut w 190°C
(do suchego patyczka)
5. Odstaw do całkowitego wystygnięcia.
6. Przekrój ciasto na pół.

Krem:
- 180g serka philadelphia light
- galaretka malinowa
- 100g malin (u mnie mrożone)
7. Galaretkę rozpuść w 100ml gorącej wody, dodaj kilka kostek lodu i poczekaj aż się rozpuszczą, dodaj serek, maliny i dokładnie wymieszaj.
8. Gdy krem zacznie gęstnieć, przełóż im biszkopt.
9. Ciasto udekoruj malinami, i odstaw na 2-3h do lodówki.

*maliny możesz użyć mrożone
**serek możesz zastąpić np: chudym twarogiem
***erytrytol możesz zamienić na inne słodzidło
****foremka ma 18cm
*****podoba się? Zostawisz komentarz?

Po więcej przepisów zapraszam również na INSTAGRAM www.instagram.com/patrycja_michalis 

17 COMMENTS

  1. Bardzo fajny przepis! Świetne ciacho na wiosnę i lato, lekkie i kolorowe 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam maliny. Myślę, że kiedy będzie sezon to sama sprawdzę ten przepis.

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz takie ciacho mi pokazywać???? malinkowe w dodatku? Pycha - na wiosenny czas myślę, że idealnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie, taki biszkopt to ja muszę zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo smacznie ;) na urodziny miałam tort malinowo-kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać malin <3 !

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz pojawiłam się na tym blogu i już mogę powiedzieć, że jestem szczerze nim zauroczona! <3
    Uwielbiam przyrządzać słodkie desery - jak widzę tych jest tutaj bardzo wiele. Z pewnością skorzystam z jakiegoś przepisu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałbym Wam polecić oferte firmy LF Consumer, gdzie znajdziecie profesjonalny sprzęt do ćwiczeń w domu, dzięki którym będziecie mogli wykonać trening całego ciała. Jeżeli jesteście zainteresowani to wszelkie informacje o ich ofercie znajdziecie na stronie głownej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię malin, ale pomysł na biszkopt bardzo mi się spodobał! Wypróbuję w najbliższym czasie, w końcu święta :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale dostałam ochotę na biszkopt z owocami! Przez same zdjęcia ślinka leci

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam desery z owocami, a mało kalorii jeszcze bardziej zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale smakowite ciacho <3 Ja mam malinki ze swojego ogrodu, więc na pewno też takie przygotuję. Dziękuję za inspirację :) Kiedyś miałam problem z glebą i mi nie chciały rosnąć owocki, ale teraz mam dobry wertykulator od Alpina Garden, firmy produkującej sprzęt ogrodniczy. Rosną mi malinki super teraz :)Polecam i pozdrawiam! https://www.alpina-garden.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Niskokaloryczne desery zdecydowanie są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ to wygląda! Przepysznie i na pewno takie właśnie jest :) super opcja dla będących na dietkowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojojoj ale mi smaka narobiłaś na takie ciacho. Szczególnie z tymi malinkami z domowego ogródka pewnie będzie smakować idealnie. Chyba w niedzielę skorzystam z przepisu i zrobię taki biszkopt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wreszcie coś smacznego, co można zjeść bez poczucia winy. Erytrol naprawdę bardzo dobrze zastępuje cukier.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz!