Fit CIASTO - Zeberka, tylko 174kcal w kawałku.

by - 5:43:00 PM


 


Fit Zeberka
1/8 174kcal B:17.2g T:7.3g W:9g
Czekoladowe ciasto.
Składniki:
- 20g mąki owsianej
- 20g mąki kokosowej
- 20g mąki migdałowej
- 20g naturalnego kakao
- 20g budyniu czekoladowego
- 20g słodzika (u mnie stewia)
- 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 3 jajka
- 150ml mleka (u mnie migdałowe)
1. Białka jaj oddziel od żółtek I ubij na sztywną piane.
2. Wszystkie składniki wymieszaj łopatką.
3. Masę przelej do foremki (18cm) wyłożonej papierem do pieczenia I piecz 20minut w 190°C (do suchego patyczka)
4. Ciasto odstaw do całkowitego wystygnięcia.

Krem:
- 500g twarogu
(u mnie pół tłusty)
- saszetka vege-gel (agar)
- 100g jogurtu (u mnie waniliowy)
- kilka kropli aromatu waniliowego.
- 10g słodzika (u mnie stewia)

5. Agar rozpuść w 100ml gorącej wody, dodaj do reszty składników I wszystko zblęduj na gładką masę.
6. Ostudzone ciasto rozkrój na pół I przełóż masą serową.
7. Dekoracja to 20g rozpuszczonej czekolady.
8. Ciasto zostaw na kilka godzin w lodówce.

*Stewie możesz zamienić na np: 30g erytrytol
** mleko możesz zamienić na każde inne
*** Agar możesz zastąpić żelatyną
**** Podoba się? Zostawisz komentarz?

Po więcej przepisów zapraszam również na INSTAGRAM www.instagram.com/patrycja_michalis 

13 COMMENTS

  1. Omnkm ale robisz mi smaka. Prezentjje się to ciasto obłędnie mmmmm

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję sobie ten przepis bo uwielbiam takie słodkości, a z tego co widzę mam wszystkie składniki w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię wszelkie słodkości, ciasto u nas w domu robi się raz w tygodniu. Pycha.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spodziewałam się,że to ciasto jest tak mało kaloryczne. Tym bardziej chętnie wypróbuję - czasami można sobie pozwolić na taki mały słodki grzeszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W ostatnim czasie zaczęłam bardzo dokładnie dbać o swoją dietę i figurę, dlatego takie ciasto będzie dla mnie idealna alternatywą na pyszny deser wciągu dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam to ciasto w swojej klasycznej formie, ale to wygląda tak obłędnie, że chętnie bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosty przepis, ciasto wygląda pięknie i smakowicie :D Aż trzeba spróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy przepis na to ciasto, na pewno z niego skorzystam:)Dekoracja fajnie go zdobi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To ciasto wygląda bardzo apetycznie, a to nie jest przypadkiem tort? Zdecydowanie wystarczy świeczka i będzie hitem imprezy urodzinowej. Brawo za połączenie smaków, a przy tym nie duża ilość kalorii.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ono apetycznie wygląda! Jeju, aż się głodna zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę super wygląda! Przy nastęnej okazji na pewno będę robić

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz!