Pomysły na wegetariańskie LUNCHBOXY

by - 7:12:00 PM

 Hej!:) 

Zapraszam Was na post z lanchboxsowymi inspiracjami (jeden jest mój a drugi Dastina, kaloryka jest podana moja)

Makaron z twarogiem, truskawkami i czekoladka proteinowa (679kcal, 37g białka)

Sałatka z makaronem, papryką, kukurydzą, ogórkiem, tofu, majonezem light, chrzanem, solą i pieprzem. (613kcal, 27.5g białka)
Winogrona i babeczka cynamonowa (516kcal - były Mikołajki)

Wrapy
- serek light, tofu, rukola, papryka *305kcal, 14g białka
- pasta jajeczna, rukola, papryka *351kcal, 16g białka
Wafelek (po siłowni)

Proteinowe naleśniki i kremem kokosowym nutlove i truskawki (516kcal, 35.2g białka)
Tosty serem i surówka (504kcal, 35g białka)

Cynamonka
Surówka: rukola, papryka, ogórek, ser, ananas
506kcal, 11.4g białka
Orzechy laskowe (289kcal, 5.7g białka)

Wrapy: serek light, rukola, tofu, papryka (392kcal, 16.6g białka)
100g winogron
Jogurt naturalny, granola bez cukru, maliny, czekoladowe kulki (319kcal, 12.9g białka)
Smoothie

Sałatka (rukola, papryka, kukurydza, ananas, ser biały)
Makaron z twarogiem, malinami i 3 czekoladowe kulki
100g winogron
razem 730kcal, 32.5g białka

Kasza kuskus, pokruszone tofu, ogórek, papryka, majonez, sól i piepsz + winogrona.
*475kcal, 40g białka
Deser (galaretka z budyniem)
Protein bites (pół paczki, po siłowni)

Oraz na Youtube w foodbookach(co tydzień) i codziennych filmach w grudniu gdzie pokazuje jak robie te lunchboxy 🙂
Zapraszam do obserwowania i subskrybowania.



15 COMMENTS

  1. Zawijańce z tortilli wyglądają mega apetycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie jestem wegetarianką, ale coraz więcej takich posiłków jem, bo uważam że co za dużo mięsa to niedobrze

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko wygląda smakowicie :) Sama nie jestem wegetarianką, ale czasami przydaje się pomysł na taki bezmięsny posiłek

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie sfotografowany potrawy, aż chciałoby się od razu schrup ać 😊. Jednak strona wizualne dania ma też ogromne znaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak smakowicie się wszystko prezentuje, że natychmiast mam chęć przygotować sobie takie wyprawki do pracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. JA od tego roku zaczęłam dietę i z chęcią przytulę do siebie te przepisy. ;) Świetnie wyglądają i z pewnością dobrze smakują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne propozycje, na pewno skorzystam z tych z salatkami. Poza tym bardzo fajne pojemniki, musze takich poszukac. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne propozycje dla osób, które nie jedzą mięsa. Nie wiem, na którą bym się zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby ktoś przygotowywał mi takie posiłki była bym szczęśliwa, sama nie do końca lubię robić tak rozbudowane rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż sama nie wiem na co najpierw patrzeć. Wszystko wygląda naprawdę przepysznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się takie kolorowe przekąski/posiłki. Lubię się inspirować i coś na pewno u siebie podobnego przygotuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy z tych lunchboxów jest super - najchętniej zjadłbym wszystkie na raz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo zdrowe te lunchboxy. W sumie to ile tego mięsa jeść można? Warzywka są i zdrowe i super smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie w diecie za dużo mięcha. trzeba trochę wegetariańskich dań spróbować

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobry pomysł z tymi lunch boxami. Sami sobie możemy zrobić dietę pudełkową. Ja gotuję sobie do pracy sama. Zależy mi jednak na dobrych produktach i te, których nie dostanę stacjonarnie zamawiam online. Ostatnio nawet warzywa i owoce zamówiłam na https://zakupyw24h.pl/26-owoce-i-warzywa bo potrzebowałam czegoś do przepisu. Waga leci w dół, a ja czuję się świetnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz!