Co jem w ciągu dnia, WEGETARIAŃSKIE FOODBOOKI

by - 11:18:00 PM

Hej.
Dziś pokażę Ci 5 przykładowych moich jadłospisów, tutaj je opiszę a na YOUTUBE znajdziesz filmiki w których pokazuję składniki, jak je robię, oraz efekt końcowy, wszystkie jadłospisy mają od 1600 do 2000kcal.
FOODBOOK nr.1
Śniadanie: drożdżówka z serem
II śniadanie: proteinowe owocowe smoothie.
Obiad: Zupa warzywna z soczewicą
Kolacja: surówka z jajkiem.

FOODBOOK nr.2
Śniadanie: owsianka z owocami i białą czekoladą.
II śniadanie: kanapka z pastą z "tuńczyka" (musisz zobaczyć filmik żeby zrozumieć)
Obiad: pieczone warzywa z wegańskimi burgerami.
Deser/Kolacja: Lody z owocami, ciastkiem i białą czekoladą.

FOODBOOK Nr. 3 - wersja wegańska
Śniadanie: Proteinowe Smoothie
Obiad: sałatka z prażoną fasolą
Deser/Kolacja: Deser z nerkowców z truskawkową pianką.

FOODBOOK nr.4
Przepis: Domowe bułki
Śniadanie: "ala Angielskie" w wegetariańskiej i odchudzonej wersji.
Obiad: Ryż z tofu w sosie curry.
Deser/Kolacja: Owoce w galaretce z musem mano i śmietanką.

FOODBOOK nr. 5
Śniadanie: Racuchy z jabłkiem
Obiad: Odchudzony "mac and cheese"
Deser/Kolacja: 1/2 batonika proteinowego i owocowo-warzywne smoothie.


Jadłospisy na moim YOUTUBE pojawiają się co sobotę o 12, jeśli taka forma przekazu Ci się podoba to koniecznie SUBSKRYBUJ mój kanał ! :)



12 COMMENTS

  1. Chętnie podpatrzę, jakie zestawienia, co prawda wegetarianką nie jestem, ale od czasu do czasu mam dzień bez mięsa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra propozycja, by zmienić dietę na bardziej zbliżoną do wege.
    A przynajmniej zmniejszyć produkty odzwierzęce...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie takie zestawienie było by małe i musiała bym coś dorzucić pomiędzy posiłkami. Ciekawa jestem przepisów, więc zaglądne na YT

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne propozycję, chętnie wypróbuje te przepisy
    w zasadzie każdy zestaw ma w sobie coś co mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko wygląda smacznie i zdrowo, podoba mi się takie nowoczesne podejście do jedzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm muszą być bardzo smaczne te dania

    OdpowiedzUsuń
  7. a już miałam pisać, że mięso widzę ;-), ale tak serio to naprawdę fajne propozycje, skuszę się na parę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna propozycja , muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne propozycje :) też chętnie u siebie wypróbuję bo może być naprawdę smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko wygląda bardzo smacznie i zdrowo

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama zastanawiam się nad przejściem na wegetarianizm. Na próbę zamówiłam sobie catering od https://bedietcatering.pl/katowice/ ograniczający spożywanie produktów mięsnych. Mam nadzieję że idę w dobrym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepysznie to wszystko wygląda! Uwielbiam dania wege, choć wegetarianką nie jestem to staram się mięso ograniczać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz!