Jak mineły mi 3 miesiące KWARANTANNY W UK, fotorelacja.

by - 10:23:00 PM



Zrobiłam sobie grzywkę, utworzyłam kanał na youtubie, nagrałam, zmontowałam i opublikowałam 22 filmy, posadziłam pomidory i kwiatki, byłam nad morzem, wróciłam do diety i regularnych ćwiczeń, spędziłam czas z przyjaciółmi i wiele wiele więcej, czas na podsumowanie 3 wolnych miesięcy na "kwarantannie" - czyli na przymusowym urlopie.
Co prawda w UK od jutra dopiero jest nakaz noszenia maseczek, my nosimy od samego początku, po 3 miesiącach zdecydowanie można się przyzwyczaić "z domu bez maseczki nie wychodzimy". 
Sadzonki pomidorków...
I moje pomidorki dziś....
Pewnie gdyby nie to że mam nadmiar czasu w życiu bym nie posadziła żadnych warzyw, a tak to mogę o nie dbać i je pielęgnować... :) Ciekawe jak będą wyglądać za kilka tygodni, jak widzisz, jeden już wypuścił kwiaty i kwitnie!
Dziś właśnie przesadzałam pomidorki do większych doniczek, niech rosną wysoko! :)

" Są chwilę które w pamięci zostają, i choć czasy mijają, one nie mijają"
Spakowałyśmy przekąski, książki, koce i pojechałyśmy na cały dzień nad morze, VLOG z tego dnia możesz zobaczyć na moim YOUTUBIE: www.youtube.com/patrycjamichalis
Siłownia zamknięta? Żaden problem, zrobię ja sobie w domu...
Kupiłam fitness rower, i dziś połowa miesiąca w ja w tym miesiącu przejechałam na nim ponad 270km... do tego mam sztangę i ciężarki, więc ćwiczę 5 dni w tygodniu, i mam -6kg! :) 

Posiadając dwie elektryczne hulajnogi, wykorzystaliśmy wspólnie ich moc i zwiedziliśmy naszą wieś, pomogły w transporcie jak i w zakupach. VLOG z tego kadru, znajdziesz tutaj:www.youtubie.com/patrycjamichalis

Dostaliśmy olbrzymią paczkę z Polski, od mojej mamy, już 3 razy mieliśmy odwołany lot, i co ? i znów jest odwołany, więc nie mamy pojęcia kiedy dane będzie nam pojechać do PL, i to nie jest wszystko, mam trzy takie zdjęcia!


ZDECYDOWANIE GŁÓD nam nie straszny! DZIĘKUJEMY MAMUŚ :*





FOODBOOK'i od tego zaczął się kanał na YOUTUBIE, na ten moment nakręciłam 18 pełnych jadłospisów, 13 jest już na moim YOUTUBIE: Patrycja Michalis, i pojawiają się one w każdą sobotę o 12, więc jeżeli szukacie WEGETARIAŃSKO/WEGAŃSKICH inspiracji to zapraszam na mój kanał.

3 miesiące w domu, to poco mi kalendarz, wstaję o której mam ochotę, robię to na co mam ochotę a wyjść z domu nie bardzo mogę... więc wróciłam do prowadzenia mojego BulletJournal, i bawię się przy tym świetnie, nagrywam filmiki jak tworzę strony więc myślę że pojawi się o nim film lub wpis na blogu.


Chyba to wszystko o czym chciałam dziś napisać, zaczyna się coś zmieniać, w tą środę mam szkolenie z zakresu "jak przetrwać, kiedy jest wirus", prawdopodobnie wracam do pracy za 3 tygodnie, za dopiero trzy tygodnie, czy "jeszcze trzy tygodnie?"... na prawdę jest mi dobrze, ale dobrze nie może trwać wiecznie, czas wrócić do pracy i ludzi!

12 COMMENTS

  1. Właśnie to postawienie na optymizm w trudnych czasach pomaga je przetrwać, skoro pewne rzeczy okazują się niemożliwe inne uczyńmy możliwymi. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo aktywnie spędziłaś te 3 miesiące, podziwiam :-)
    Bardzo ładne sadzonki wyhodowałaś, posadź w ziemi,
    to będą dopiero pięknie wyglądały
    i dadzą wysokie plony.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie gdybym nie miała nadmiaru czasu na pewno kwiatków bym nie posadziła :D
    ja już wróciłam do pracy, tym samym do codzienności

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze to znaleźć sobie zajęcia i siedzenie w domu nie będzie takie straszne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również stawiam na optymizm, mimo że czasem zdarzają się gorsze dni to starań się nie tracić ducha 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. ja niestety teraz cierpię na maseczkę, wcześniej mi ona zupełnie nie przeszkadzała, ale przy masakrycznej alergii jest ciężko, a co do ćwiczeń to ja przez kwarantannę zaczęłam ćwiczyć częściej niż normalnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że wiele zrobiłaś w czasie kwarantanny :) ja również wysadziłam pomidory, zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo! Super wykorzystanie czasu

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwarantanna dla mnie oznaczała zadbanie o siebie. Między innymi z zestawem od https://revelpolska.pl/ =, który wprowadził mnie w świat manicure tytanowego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście mam nadzieję, że już nigdy więcej kwarantanna mnie nie czeka. Niby wymuszone wakacje ale wcale się tak nie czułam :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz!