Ciasto Marchewkowe |FIT PRZEPIS| #bezcukru

by - 4:13:00 PM




Ciasto MARCHEWKOWE z kremem śmietankowym
SKŁADNIKI - 2 jajka - 350g marchewek (3 duże marchewki) - 50g masło orzechowe (w dowolnej postaci) - 100g jabłek (w dowolnej postaci) - 200g mąki - 80g erytryrolu - 100ml oleju roślinnego - płaska łyżeczka proszku do pieczenia - płaska łyżeczka sody - szczypta soli - przyprawy korzenne (2 łyżeczki cynamonu, łyżeczka miksu) - 250g serka light - 50g masła light - 50g orzechów
- sok z jednej cytryny 1. Obierz i zetrzyj marchewki 2. Oddziel białka od żółtek, żółta dodaj do marchewki. 3. Do marchewki dodaj: olej, przyprawy korzenne, sól, proszek do pieczenia, sodę, masło orzechowe, jabłka, erytrytol i mąkę, wszystko wymieszaj. 4. Blaszkę wysmaruj masłem i obsyp mąką. 5. Ubij białka na sztywną pianę. 6. Dodaj białka do masy marchewkowej i dokładnie wymieszaj. 7. Masę przełóż do foremki. 8. Ciasto piecz około 45 minut w 170°C (do suchego patyczka). KREM: 9. Upraż orzechy. 10. Zmiksuj masło z serkiem, słodzikiem i sokiem z cytryny. 11. Posiekaj orzechy. 12. Przekrój Ciasto na pół. 13. Przełóż kremem i posyp orzeszkami. Wartości odżywcze kawałka ciasta (1/9) 336kcal, B:9.4g T:21.5g W:38.5g

A jeżeli wolisz przepis w postaci filmiku to zapraszam na YOUTUBE, tam zobaczysz składniki oraz proces robienia w przyspieszonej formie, jeżeli filmik Ci się spodobał koniecznie zostaw SUBSKRYPCJĘ! :)



25 COMMENTS

  1. Ciasto przepięknie się prezentuje :D Chętnie wypróbuję przepis :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciasto wygląda przepięknie i za pewne tak samo smakuję. Z miłą chęcią wykorsystmw ten przepis u siebie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie spróbujemy Twojego przepisu. Już od jakiegoś czasu myśleliśmy bo tym cieście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciasto marchewkowe jest jednym z wielu przykładów, że z warzyw można zrobić na prawdę pyszne ciasto dietetyczne. To obok brownie z fasoli czy z batatów jeden z ulubieńców osób, które są na diecie odchudzającej bądź prowadzą zdrowe odżywianie. Dopóki nikt nie powie, że jest przygotowanie z marchewki można nawet nie wiedzieć o tym, ponieważ smak nie zdradza z czego przygotowane zostało to wyborne ciasto.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ciasto marchewkowe! jeszcze kilka lat temu w życiu nie chciałam nawet spróbować - w końcu kiedyś koleżanka mnie oszukała, nie powiedziała z czego, zjadłam nieświadomie i się zakochałam :D takie proste, a takie niezwykle smaczne :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie ciacha, już dawno nie jadłam ciasta marchewkowego, więc muszę odpisać składniki i je kupić :) będę później działać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiadałam już dzieciom, że niedługo będzie ciasto marchewkowe, Chyba zrobię właśnie z tego przepisu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepis chętnie wykorzystam, dawno nie piekłam ciasta marchewkowego, a przecież bardzo je kiedyś lubiliśmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak to apetycznie wygląda,że zapisuję ten przepis.
    Wygląda na do ogarnięcia przeze mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ciasto marchewkowe, zwłaszcza takie w zdrowszej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciasto marchewko to jedno z moich ulubionych, korzystam z innego przepisu zawsze, ale dlaczego nie ukraść Twojego? hmmm

    OdpowiedzUsuń
  12. Jadłem i bardzo lubię, śwwietny przepis

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda pysznie. A przecież marchewka jest zdrowa. I tego się będę trzymała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciasto marchewkowe uwielbiam zaraz po serniku :D Przepis na pewno wypróbuję. Zwłaszcza że tak smakowicie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  15. narobiłąś mi apetytu na ciasto marchewkowe i chyba zrobię takie na weekend

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś robiłam muffinki marchewkowe i nie do końca wyszły takie, jak powinny. Trochę się zraziłam, ale może wypróbuję Twój przepis. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Raz jadłam ciasto marchewkowe, ale jakąś wielką fanką tego typu specjałów nie zostałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem w mojej kulinarnej fazie także z chęcią wypróbuję przepis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też z ciekawością wypróbuję przepis, bo też jestem na etapie prób różnych ciast :-)

      Usuń
  19. Kiedyś myślałam, że ciasto marchewkowe jest paskudne, ale jak skosztowałam.. to teraz uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. W naszym domu uwielbiamy ciasto marchewkowe!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz będę piec ciasto marchewkowe, mam nadzieję, żę wyjdzie równie piękne jak na zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Smaczne jest też ciasto z dodatkiem buraka. Polecam spróbować

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz!