Jestem na YOUTUBE: Patrycja Michalis

by - 9:33:00 PM


Hej witaj! :)
Przychodzę do Was z nową wiadomością, WRÓCIŁAM na YOUTUBE, po 5 latach pojawił się nowy film. Pierwszy film pojawił się tydzień temu, i już na moim kanale jest 5 filmików, chciała bym w tym poście pokazać Ci (w formię zdjęć) czego możesz oczekiwać po moim kanale i jaką obrałam koncepcję na jego prowadzenie. Oczywiście zapraszam Cię do subskrypcji, lajkowania i komentowania.
1.Dużo lifestyle. 
Nasze życie w UK w czasach PANDEMII, na urlopach, nie wiadomo jak długo. W moich filmikach pojawi się również mój partner DASTIN, usłyszysz jego głos jak i go zobaczysz.
Do transportu używamy elektrycznych hulajnóg, więc możesz spodziewać się pięknych kadrów i ujęć z naszego miasteczka, a po epidemii z całego UK.
Mamy piękny ogród, aktualnie sadzimy w nim zioła i kwiaty, filmik z dbania o ogór i jego pięknego rozkwitu będą pojawiać się regularnie, pierwszy taki filmik już środę 22 kwietnia.
Zdecydowanie będę pokazywać zakupy i ich ceny w UK
Pięknie kolorowo, prawda?  Wszystko 20£ z lokalnego bazarku.
2. Jedzenie, dużo pysznego jedzenia, dużo dziennych jadłospisów i oczywiście PRZEPISÓW.

OBIADY
Zupa warzywna z soczewicą
Zupa pomidorowa z ryżem, soczewicą i prażoną ciecierzycą.
pizza
DESERY
Fit szarlotka na budyniu Waniliowym, kawałek tylko 350kcal, WOW!
Kawowy deser na bazie jogurtu sojowego.
Fit Tiramisu - odtwarzam przepis z YOUTUBA - oczywiście linki i przepisy pojawią się w opisach filmiku.
Pudding waniliowy, z truskawkami i bezą, 200kcal szczęścia.
ŚNIADANIA
Angielskie Śniadanie w nieco zdrowszej i fit wersji.
WYPIEKI
Własny chlebek, pszenny i razowy.
I wiele wiele więcej.
W filmikach zobaczysz jakich składników używam, czasami również proces przygotowania, efekt końcowy oraz sprzątanie, a czasami po prostu podam Ci link do przepisu. 

3. Trochę prywaty, trochę odchudzania i jego efektów, co ćwiczę i jak radzę sobie z zaburzeniami odżywania. 
Czy zaciekawiłam Cię tą koncepcją ? Będzie pysznie i pięknie, a jeżeli Ci powiem że te wszystkie kadry już pojawiały się w pierwszych 5 filmikach? Podobają Ci się te zdjęcia, to zapraszam Cię to obejrzenia filmików jak powstawały :). Gdzie byłam, co robiłam, co kupiłam, co gotowałam i co jadłam. 
Zapraszam Cię do Subskrypcji mojego kanały: PATRYCJA MICHALIS <- Klik <-
Filmiki będą pojawiać się (w czasie kwarantanny) w każdą środę i sobotę, później zobaczymy, jeżeli uważasz że mój kontent spodoba się innym, pokaż dla nich mój kanał, spędzimy razem ten czas w zdrowiu i z pysznym jedzeniem. 
DO ZOBACZENIA NA KANALE, NOWY FILMIK POJAWIŁ SIĘ DZIŚ 18 KWIETNIA, A KOLEJNY JUŻ W ŚRODĘ 22 KWIETNIA. 
Klik -> Link Aktywny do kanału :)

14 COMMENTS

  1. Gratuluję wejścia na YT, ja nawet się kiedyś nad tym zastanawiałam, ale brak mi pewności siebie do takiego działania. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno chętnie będziemy zaglądać do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie! Dla kazdego coś fajnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele się będzie działo jak widzę na kanale YT:) powodzenia i na pewno nie jeden filmik oglądnę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby ta cała pandemia się jak najszybciej skończyła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pudding waniliowy z truskawkami wygląda niesamowicie smacznie! A ja staram się nie jeść żadnych słodyczy. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia z reaktywacją kanału na YT. Ładne zdjęcia. Zwłaszcza puddingu 😉.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję podjęcia tej decyzji! I trzymam kciuki za wytrwałość :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem starej daty :) i sporadycznie zerkam na YouTube, niemniej jednak gratuluje i trzymam kciuki za powodzenie !

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje! sama chciałabym zacząć nagrywać na YT ale na wszystko mam za mało czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemny sposób samorealizacji, wniesienie w codzienność dawki pozytywnego działania. Życzę, aby przygotowywanie i nagrywanie materiałów przyniosło wiele satysfakcji. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale smakołyki robisz, od samego patrzenia ma się ochotę spróbować tych dobroci

    OdpowiedzUsuń
  13. super! Powodzenia :) i widzę po zdjęciach, że nie tylko we mnie obudziły sie pociągi do grządek i sadzenia zieleninki :D nadmiar czasu wolnego sprzyja niesamowitym zainteresowaniom jak tak patrzę na siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie! to nie jest łatwa sprawa aby nagrywać na yt więc tym bardziej podziwiam za odwagę oraz umiejętności :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz!