Malinowa Delicja na spodzie owsianym

by - 4:27:00 PM

Malinowa Delicja na spodzie owsianym
#bezcukru #bezglutenu

Biszkopt Owsiany:
SKŁADNIKI:
- 100g płatków owsianych
- 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 1/2 łyżeczka sody oczyszczonej
- 50g erytrolu (lub innego zamiennika cukru)
- 50ml oleju ( u mnie rzepakowy, każdy będzie dobry)
- 3 jajka
Dodatkowo: papier do pieczenia, foremka 20cm
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
1. Włącz piekarnik na 170°C
2. Płatki owsiane zmiel na mąkę, dodaj do zmielonych płatków sodę, proszek do pieczenia, erytrol, olej, żółtka jaj i wszystko wymieszaj
3. Białka jaj ubij na sztywną pianę i dodaj do reszty składników
4. Biszkopt piecz około 20 minut w 170°C (do suchego patyczka) 

Malinowy środek:
SKŁADNIKI:
- malinowa galaretka bez cukru (u mnie było do rozrobienia w 500ml wody)
- 200g dżemu malinowego bez dodatku cukru 
- 100g mrożonych (lub świeżych) malin 
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
1. Galaretkę rozpuść w 100ml gorącej wody, dodaj 100ml zimnej wody, 200g dżemu i dobrze wymieszaj, następnie dodaj mrożone owoce, wymieszaj i odstaw do lodówki na czas pieczenia/studzenia ciasta, aż galaretka zacznie zastygać. 

Czekoladowa góra:
SKŁADNIKI:
- 100g czekolady bez dodatku cukru 
- 100g odtłuszczonego mleczek kokosowego 
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
1. Rozpuść czekoladę w kąpieli wodnej i zmiksuj na gładki krem z mleczkiem kokosowym. 

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA CIASTA:
Na ostudzony biszkopt, wyłóż ostudzoną i gęstą galaretkę, ostudzoną polewą czekoladową polej ciasto. Ciasto zostaw na kilka godzin w lodówce. 

SMACZNEGO ! 

*Przepis inspirowany www.instagram.com/mrfit_trener  

14 COMMENTS

  1. Ciasto wygląda przepysznie. Muszę takie przygotować.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ciasto muszę koniecznie zrobić, nie jest trudne w przygotowaniu i na bank jest smaczne i zdrowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To naprawdę ciekawa propozycja i taka inna od tych ciast, które robię. Mam w domu wszystkie składniki i będziemy jutro pichcić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie przepisy to ja lubię, niezbyt skomplikowane, szybkie. Tak to ja mogę piec.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłaś mi dużego smaka na to ciasto. Lubię maliny z ciastem czekoladowym, takim intensywnym. Z chęcią przyrząde również to.

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę, u nas już niemal wszystkie tradycyjne ciasta upieczone, siedzimy w domu i poszukujemy nowych przepisów, a ten oczywiście, że podchwytuję, zawiera wszystko to, co lubimy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudownie wygląda! Aż ślinka cieknie :) Muszę zapisać ten przepis

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj jak smacznie wyglada! musze zrobic kiedys :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda bardzo smacznie i pewnie takie właśnie jest! Trzeba koniecznie wypróbować na święta :) gości nie będzie ale przynajmniej dla siebie coś smacznego innego :)

    Zapraszam na http://frukko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda pięknie :) kupię jutro mrożone malinki i inne owocki do dekoracji i koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda i smakuje wspaniale... szkoda, że nie mogę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agata Jagielnicka18 maja 2020 09:06

    Uwielbiam to ciasto! Jak nie znajdziemy w sklepie malin to dobrze też smakuje z truskawkami lub borówkami (przetestowane)! :) Ja mam od ponad roku zajawkę na zdrowe odżywianie. Nie miałam jakoś parcia na odchudzanie, ponieważ jestem dość szczupła - przy wzroście 170cm ważę 63kg. Jednak chciałam jeść wartościowe, zdrowe produkty i nie zaśmiecać swojego organizmu. Zamawiam sobie też czasem ze sklepu ze zdrową żywnością https://zdrowietolubie.pl/ takie produkty, jak zdrowe przekąski, kawę, herbatę, a także superfoods. Ćwiczę 2-3 razy w tygodniu na tyle, ile moje dziecko mi pozwoli. Czuję się zdrowsza i mam więcej energii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz!