Pudełko GLOSSYBOX-MARZEN 2020 + Makijaż z wykorzystaniem kosmetyków

by - 5:33:00 PM

Hej.
Dziś chciała bym Ci pokazać zawartość najnowszego pudełka Glossybox, wersja z UK - Marzec, aby post był ciekawszy zrobiłam sobie makijaż używając kosmetyków z tego pudełka.

Marcowa edycja zatytułowana jest "All Eyes On Me", zawiera 4 pełnowymiarowe produkty oraz jeden mini, cena pudełka to 13.99£.
1. Marka: EYEKO

Black Magic Mascare, mini wersja 4 ml o wartości 10£
Sklep: www.eyeko.co.uk 
Moja opinia:
Zdecydowanie nie jestem przyzwyczajona do tego typu szczoteczek, jest całkiem fajna, chociaż oczywiście używałam już lepszych tuszów do rzęs w tej cenie, robi to co ma robić, całkiem fajny tusz w fajnym małym opakowaniu. Moja ocena 7/10 punktów.

2. Marka: MCOBEAUTY
Long Lasting Lipstick, color: flawless, cena 15£
Sklep: www.mcobeauty.com
Moja opinia:
Szminek nigdy za wiele, lubię, używam, podoba mi się kolor i wykończenie, na pewno będę ją używać na co dzień. Moja ocena: 7/10 punktów.

3.Marka: CIATE LONDON
Stamp & Drag Liner Duo, cena 15£
Sklep: www.ciatelondon.com
Moja opinia: Nie używam eyeliner'ów, więc nie testowałam chętnie komuś go oddam.

4. Marka: SEBAMED
Q10 Lifting Eye Cream, cena 7.29£
Sklep: www.sebamed.co.uk
Moja opinia: lubię testować kremy pod oczy, jak tylko zużyje krem który mam otwarty, chętnie zacznę tego używać, no cóż zbliżam się do 30stki więc zmarszczki pod oczami mam, i to całkiem sporo.

5.Marka: SLEEK
Highlighter Palette, cena 9.99£
Sklep: www.sleekmakeup.com/uk
Moja opinia: Zdecydowanie mam do SLEEK sentyment, zawsze cieszę się jak coś znajdę do makijażu tej marki ponieważ bardzo mi ona odpowiada, używałam wiele produktów SLEEK, i chętnie będę używać tą paletkę. Moja ocena 9/10 punktów.


Zdjęcia przed (bez makijażu) i po, mój zdecydowanie codzienny makijaż do pracy.
W dzisiejszym makijażu użyłam tuszu do rzęs z pudełka, szminkę i rozświetlacz.
Pudełko mi się podobało, całe oceniam 7/10 punktów i zostawiam subskrypcję na kolejny miesiąc.
Życzę Wam udanego dnia/wieczoru/nocy, do napisania! :)

13 COMMENTS

  1. Makijaż bardzo mi się podoba - ogromny plus. Co zaś do pudełka, ja już od dawna nie subskrybuje, bo uważam ze tam są najczęściej produkty z drogerii za rogiem, a moje oczekiwania są trochę inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szminka i rozświetlacz wpadły mi w oko, ale ogólnie całe pudełko wydaje się fajne :) Szkoda, że u nas zazwyczaj jest gorzej :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna szminka. Tobie idealnie pasuje. Za to ja bym postawiła na maskarę, bo wydaje mi się być idealna np. w podróż.

    OdpowiedzUsuń
  4. tą paletkę chętnie bym u siebie sprawdziła choc kolorki nie do końca moje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawartość boxu całkiem przyjemna, chętnie przygarnęła bym to pudełko. Tusz super podkreśla spojrzenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się zawartość tego pudełka, bo żadnego produktu nie znam, a lubię poznawać nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To się nazywa konkretne pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta szminka ma piękny kolor, świetnie do Ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Praktyczne te produkty, u mnie też by były w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny makijaż :) chyba się skuszę na ten box.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny delikatny makijaż :) jestem bardzo ciekawa tej palety rozswietlaczy marki sleek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe produkty znalazły się w tym pudełku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nikt jeszcze nie wpadł na stworzenie takich boxów z przedmiotami dla ogrodników. Może https://www.stiga.pl coś takiego zrealizuje :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz!