Stary rok się w NOWY zmienił - podsumowanie 2019 roku.

by - 9:16:00 PM

Czas na podsumowanie 2019 roku, to był jeden z najlepszych roków w moim życiu, wiele się działo, wiele się zmieniło, więc czas na podsumowanie.

Robiłam takie podsumowanie rok temu, możecie je zobaczyć->TUTAJ <-

STYCZEŃ
Nowy rok przywitał mnie cudowną pogodą w Polskich górach w SZCZYRKU, spędziłam sylwestra 2018 roku oraz kilka dni 2019 roku.
W styczniu decyduję się i zaczynam psychoterapie poznawczo-behawioralną.


W nowym roku weszłam we współpracę w Krzysztofem z bloga www.wegafitness.pl, i zaczęliśmy pracę nad e-book'iem #wegańśkifitness (e-book jest dostępny na stronie mojego sklepu www.sklep.pat-dream.pl)

LUTY
Miesiąc MIŁOŚĆ, dostałam od Dastina piękną książkę o historii naszego związku.

Również w tym miesiącu odwiedził nas Dastina TATA z Macochą i Monisią (Dastina młodszą siostrą), spędziliśmy cudownie dzień, między innymi w Muzeum Historii Naturalnej w Londynie.
oraz odwiedziliśmy platform 9 i 3/4, KOCHAM serie Harry Potter.

MARZEN
 Przygotowania do wielkiej premiery e-book'a a w raz z nią dużo nowych zdjęć.
Marzec co miesiąc urodzin moich przyjaciółek, oczywiście że Świętowałyśmy razem, na zdjęciu Zuza <3.


Agnes wydaje książkę: Szczęście to wybór, jestem z niej taka dumna! Książka dostępna na www.agnieszkajuszczyk.com, wysyła na cały Świat, bardzo polecam, bo nasze szczęście, to nasz wybór.
KWIECIEŃ
Premiera e-booka #wegańskifitnnes
Jak sama nazwa mówi, e-book to połączenie tematu fitness którym zajmował się Krzysztof, wielu fantastycznych roślinnych fit przepisów którymi zajęłam się ja, i oczywiście kilka stron na temat Jogi, które zostały przygotowane przez Natalię.
Post o e-book'u znajdziesz tutaj -> www.pat-dream.pl, mam dla Ciebie małą niespodziankę, na HASŁO: 2020, otrzymasz 10% rabatu na cały sklep. :)
Cena e-book'a to 29.99zł

Jest pysznie ! W e-book'u znajdziesz moje ulubione przepisy ! :)

Lato się zbliżało więc wróciłam do regularnego skakania na skakance ! :)
Przychodzi wiosna a z nią Wielkanoc, oczywiście jak co roku Mama przysyła nam paczkę "od zajączka", możecie zobaczyć ją tutaj -> www.pat-dream.pl/2019/04/paczka-z-polski-13042019r

MAJ 
Ah co to był za miesiąc... cudowny ! :)

 Wróciłam na siłownie
 Byłam w kinie na Pokemonach
 Byłam w Londyńskich oceanarium
Miałam okazje wziąć udział w konferencji Never Give Up z Beatą Pawlikowską, jak i miałam zaszczyt być w zespole organizacyjnym.
Świętuje z Dastinem 7 lat związku i wybieramy się na najdroższą kolacje w naszym życiu, ale warto było! :)
Stwarzam własne logo!
Dalej jestem im zachwycona! :)

CZERWIEC
 Polecieliśmy nad morze Bałtyckie do północnych Niemiec gdzie spędziliśmy cudownie cały tydzień.
Wzięłam udział w bez glutenowych targach w Londynie.

W czerwcu również zniknęłam z bloga, ale w drugiej połowie roku wydarzyło się jeszcze więcej ! :)
LIPIEC
 Wzięłam udział w paradzie równości w Londynie, było cudownie ! :)
Nowe profilowe, które mam do dziś.

Mój brat bierze Ślub! Bawiłam się cudownie.


Mama <3

 Spędzam cudowne dwa tygodnie w Polsce ! :)
Zrobiłam nowy tatuaż <3
Dastina rodzinka, spędziliśmy kilka dnia w Słupsku i Ustce nad Polskim morzem.

SIERPIEŃ I WRZESIEŃ
Szukam nowego domu i nowej pracy, rezygnuję z siłowni, w skrócie: praca, dom, szukanie nowego domu, praca, dom, szukanie itp...  Znajduję tego co szukam, 17 września wyprowadzam się z Londynu do Espom i 30 września zaczynam nową pracę.

PAŹDZIERNIK. 
Pierwsze dni w nowej pracy, oswajam się z pracą w teamie, uczę się nowych obowiązków, nowe relacji, poznaje cudowne nowe osoby!
Po kilku miesiąca psychoterapi problemy zaczynają znikać, buduje nową relację z otoczeniem i jedzeniem, zaczynam całkiem nowy etap w życiu, zaczynam również chudnąć. :)
Przyjeżdża do mnie przyjaciółka i razem świętujemy moje urodziny i spędzamy cudownie czas w Londynie! :)
Ja i Nati przy Tower Bridge
Jedno ze zdjęć z pracy, pracuję w 5 gwiazdkowym SPA, które znajduję się w miasteczku niedaleko Londynu.

LISTOPADA
Dastin kończy 30lat 8 listopada, robię mu niespodziankę i ściągam do Londynu jego najbliższą rodzinę, mama przylatuję z Niemiec, Tata z bratem z Polski, w dniu jego urodzin czekaliśmy na niego w domu, myślę że miał cudowną niespodziankę jak wrócił i zobaczył nas wszystkich w domu. Spędzamy razem kilka cudownych dni.
Teściowa <3 Elwira
Ja, Angi, Laryssa.
Poznaję nowe osoby i zaczynamy budować piękne znajomości, zmotywowana znajduję siłownie obok nowego domu i wykupuję członkostwo, zaczynam chodzić bardzo regularnie. :)

GRUDZIEŃ 
Wracam na  blog ! :)
Decyduję się aby pierwsze Święta spędzić w UK, o naszym pierwszym Świętach pisałam tutaj ->
www.pat-dream.pl/2019/12/pierwsze-swieta-w-uk-moje-swiateczne

Cały grudzień był w 100% Świąteczny:
- robienie pierniczków
- ubieranie choinki i ozdabianie domu
- słuchanie Świątecznej muzyki
- oglądanie Świątecznych filmów
- spędzanie czasu z cudownymi osobami
- przygotowanie Świątecznych potraw i słodkości
Było inaczej ale cudownie, to dobre wspomnienia.
Kupiłam elektryczną hulajnogę aby szybciej dostawać się do pracy i na siłownie. :) Uroki mieszkania po za Londynem - nigdzie nie jest blisko!
Zmotywowana kupuje kalendarz i razem z przyjaciółkami działamy w postanowieniach. :)
Sylwestra spędzam w mieście niedaleko Londynu z osobami które poznałam stosunkowo niedawno, na zdjęciu jest nawet moja szefowa! :) Było inaczej, ale fajnie, kolejne nowe doświadczenie.
W nowym roku zrezygnowałam z pójścia na pokaz fajerwerek, wybrałam się na pokaz Świateł zorganizowany dla gości i pracowników w miejscu w którym pracuje.

Dastin nagrał krótki filmik z pokazu, mam nadzieje że Wam się spodoba ! :) Pokaz trwał około 20minut.

I na koniec ostatnie zdjęcie z telefonu przy kupowaniu nowej kurtki hihi...
Krótkie podsumowanie roku ?
Było bardzo pod górkę, były problemu, ale były też miesiące z górki i bez problemów, wszystko zaczyna się układać, czasami potrzeba wielkich zmian aby poradzić sobie z problemami.
W 2019 roku
- uczestniczyłam w pięknych wydarzeniach które na lata zostaną w mojej pamięci
- po 6 latach wyprowadziłam się z Londynu
- po 6 latach zamknęłam własną firmę i zaczęłam pracować dla kogoś, mając team który się wspiera
- zaczęłam pracować razem z Dastinem, to mega fajne doświadczenie !
- poznałam kilka wspaniałych osób, ale i kilka toksycznych, trzymam się tylko tych pozytywnych i mam nadzieje że zbudujemy przyjaźnie na lata
- odwiedziło mnie kilka cudownych osób jak i ja odwiedziłam kilka nowych miejsc
- po 3 latach poradziłam sobie z problemami z zaburzeń odżywiania 
- zaczęłam chudnąć, schudłam 16kg ( w ostatnich 2 miesiącach ) i tyle jeszcze mi zostało
i pewnie wiele wiele więcej...

Postanowienia na nowy rok ?
Kilka jest! 
- pisać regularnie na blogu i zrobić takie same podsumowanie za rok
- stworzyć pamiątkowy album z roku 2020 roku
- być wytrwała w swoich postanowieniach
- odwiedzić nowe miejsce
- zrobić nowy tatuaż
- zadecydować gdzie chce zamieszkać w 2021 roku
- spełnić jedno z marzeń
- dużo czytać, dużo oglądać filmów i seriali, poświęcać czas wolny swoim przyjemnościom 
- przeżyć coś nowego, co się wpiszę w mojej pamięci na lata
- odłożyć troszkę pieniędzy i nie wydawać pieniędzy na pierdoły.
I chyba to wszytko.
A jak Twój rok, masz jakieś plany ? Postanowienia? 

14 COMMENTS

  1. Piękne podsumowanie, ale mi się miło oglądało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja uwielbiam wpisy, które zaczynają się od słów, że to był najlepszy rok w życiu. Uwielbiam takie podejście - zamiast rozpamietywac, co się nie udało, jakie błędy się popełniło, trzeba dostrzegać plusy i osiągnięcia. A czytając Twój wpis (fajny pomysł, że każdy miesiąc jest wyszczególniony) wcale Ci się nie dziwię, że jesteś zadowolona.
    Życzę Ci, aby ten rok był również pełen wrażeń!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie Ci wyszło to podsumowanie, z przyjemnością je obejrzałam i przeczytałam. Dla mnie był to rok pełen wrażeń, chociażby dlatego, że wyszłam za Mąż. Mam nadzieję, że nadchodzący będzie równie dobry, czego i Tobie życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie fajny rok za Tobą, oby nowy był jeszcze lepszy, u mnie to był czasna stand bye, mam nadzieje,m że teraz będzie bardziej efektywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo się działo u Ciebie. Zmiany są potrzebne. U nas też takowe miały miejsce. Najważniejszą była zmiana miejsca zamieszkania z Wietnamu na Szwecje. Życzę Ci wszystkiego najlepszego i najpiękniejszego oraz tegi, czego Ty sobie życzysz na najbliższy czas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny był ten Twój rok. Taki pełen, prawdziwy. Życzę Ci z całego serca by ten nadchodzący był piękny a nade wszystko spokojny. Bo spokój to podstawa. Wspaniałego 2020.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w spełnianiu postanowień, ja w tym roku ich nie robię, bo i tak ich nigdy nie dotrzymuję. :D Rok 2019 był u Ciebie bardzo intensywny, oby 2020 był równie intensywny, ale jeszcze lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne podsumowanie i jak widać to był dobry rok! Tak trzymaj dalej. Życzę, aby ten Nowy był jeszcze lepszy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia i podsumowanie. Wszystkiego Dobrego w 2020!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo się działo w Twoim życiu. Życzę Ci, aby rok 2020 był jeszcze lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę się działo w tamtym roku w Twoim życiu. Mam nadzieję że kolejny rok przyniesie wiele dobrych wspomnień i realizacji planów. Ja puki co nic nie planuje na kwiecień mam zakończenie ciąży potem będę mogła coś planować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super podsumowanie, tego Londynu i miejsc związanych z Harrym zazdroszczę ogromnie! :) Moje marzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę że dzieje się :) u mnie nastąpiła z początkiem roku jakaś totalna zawieszka... nie dzieje się w moim życiu nic dobrego, same smuty. czuję że mocno się cofam życiowo i to dobija

    OdpowiedzUsuń
  14. ELA - chyba wiele osób ma z tym problem, że początek roku z hukiem wpadł i rozwala ludziom codzienność. wszędzie podwyżki cen, w małych miasteczkach ludzie nie mają na nic kasy... to przytłacza ale oby ten rok dalej był tylko lepszy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz!