Tydzień w zdjęciach 50/2019, #christmasjumperday, prezenty, kolacja z teamem...

by - 11:38:00 PM

Długo myślałam z czym wrócić na blog, na początku zacznę od "tygodniówek", dziś napiszę i pokażę co ciekawego się wydarzyło w drugim tygodniu grudnia.

Pierwsze zdjęcie, obchodziliśmy #christmasjumperday (dzień Świątecznego swetra), całym teamem nałożyliśmy Świąteczne koszulki/bluzy/swetry i tak pracowaliśmy cały dzień.
Na zdjęciu od lewej: Ellis, Dastin, Laryssa i Ja.
Wszyscy pracownicy dostali małe Świąteczne upominki, to mega słodkie! :)
Na zdjęciu od lewej: Ja, Laryssa, Brandon, Dastin
W torebce znalazłam, kubek termiczny, ciasteczka, czekoladkę i gorącą czekoladę.
W sobotę wyszliśmy całym teamem (z partnerami) na Świąteczny obiad, spędziliśmy cudownie kilka godzin, a po pysznym jedzeniu poszliśmy do pub'u.
Od Lewej: Josh, Laryssa, Dastin, Ja, Ellis, Indiana, Niki, Angelika, Damian, Brandon.

#powergrils Pat, Angelika, Laryssa <3
Miesiąc temu postanowiliśmy w teamie zrobić sobie SicretSanta, wylosowaliśmy swoje imiona i podarowaliśmy sobie drobiazgi na kolacji, mnie wylosowała Laryssa (słaby ten sekret hihi) i dostałam od niej notes Harrego Pottera, oraz czekoladki, jestem zachwycona! :)
W tym tygodniu dostałam również prezent od kierowcy (mamy busa firmowego który dowozi nas do pracy). Świecznik, święcącego bałwanka, czapkę Mikołaja i czekoladowe monety. To takie urocze !

 Skończyłam pakować wszystkie prezenty i w sobotę przyjechał kurier po paczkę.
A tak ładnie wyglądały pod choinką...
I wysłane, a nawet dziś są już w Białymstoku u mojej mamy, teraz ona musi zrobić z siebie Świętego Mikołaja i je wszystkie rozdać.

I to wszystko... to był bardzo przyjemny tydzień, pełen niespodzianek i spędzony w cudownym towarzystwie.

Do napisania...
Pat

21 COMMENTS

  1. Życzę kolejnego udanego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. same fajne rzeczy, fajnie, że tak intensywnie spędzasz czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten notes z Harry'ego Pottera jest po prostu przepiękny <3 Świetny, ciekawy tydzień miałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Towarzystwo robi wszystko, oby każdy miał tak zgrany teamem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z tym tygodniem na zdjęciach. Z miesiąca zawsze mi się za dużo zbiera.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że całkiem sporo się działo :D Dobrego kolejnego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świąteczne swetry - kiedyś uważałam je za obciachowe, teraz sama chętnie kupuję i noszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten przedświąteczny czas bardzo lubimy 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Pracujesz w korporacji?

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze intrygowało mnie to noszenie specjalnych "bożonarodzeniowych" sweterków w Adwencie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wziąć pod uwagę nie nie wszyscy są wyznania rzymsko-katolickiego i nie obchodzą adwentu.

      Usuń
  11. Jakie macie fajne świąteczne stroje, coś dla mojego brata, który absolutnie uwielbia ciuszki w tym klimacie. Ja za to wprost przeciwnie, jestem Grinch :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy wpis! *_* I ten notes z HP jak marzenie ❤ Cudowne zdjęcia, widać na nich szczerość i zadowolenie. Pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie pozytywne osoby, sposób w jaki opisujesz swoje życie i dodatkowo zdjęcia bardzo mi się wszystko podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. O super, że masz wokół siebie tyle wspaniałych osób, to jest najważniejsze.
    No i te upominki, to zawsze jakaś mała przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam pojęcia, że jest w ogóle taki dzień świątecznego swetra, aczkolwiek każda okazja do świętowania jest dobra. Czemu nie 😂

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się tradycja zakładania swetrów z motywami świątecznymi w jeden dzień w roku. Super to łączy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie spędziłaś czas w miłym towarzystwie. Dobrze, że masz tyle ciekawych ludzi wokół siebie i te upominki zawsze poprawiają humor. Pozytywna energia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajny pomysł z tą imprezą, że każdy zakłada sweter. U nas też jest już choinka, a święta już tuż tuż. Bardzo lubię ten czas.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy tydzień - widzę, że masz bardzo fajna atmosferę w pracy. Plus za imprezę z partnerami. Tego zawsze mi brakuje. A ze zdjęć najbardziej podobało mi się to pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz!