THE ALLERGY + FREE FROM SHOW - OLYMPIA LONDON 2019.

by - 1:51:00 AM


Hej.
Jak ten czas szybko mija, dokładnie rok miną od ostatnich targów Free From i znów miałam okazje w nich uczestniczyć. Dziś zapraszam Cię na fotorelacje z tego wydarzenia, oczywiście pokażę co kupiłam i co dostałam.

Najpierw kilka słów wstępu, co to za wydarzenie. 
Jak podaje organizator, targi co roku odbywają się 3 dni w halach Olympia w Londynie, co roku uczestniczy w nim PONAD 1.5 miliona osób (WOW), poświęcone są "wszystkiemu co ma poprawić Twoją jakość życia". Jak mówi sama nazwa główną ideą jest promowanie produktów bez alergenów (glutenu, nabiału, jajek, orzechów itp...), taki mały raj dla wegan. W czasie targów odbywa się wiele wykładów jak i kursów gotowania.
Największym plusem targów jest to że można tam wszystko kupić: jedzenie, kosmetyki, środki czystości, produkty ekologiczne, zero waste itd... do tego wszystko jest dużo taniej niż w sklepach, lub są świetne promocje! A minus, tylko jeden, dużo ludzi, ale na takich wydarzeniach jest zawsze dużo ludzi.
Czas na zdjęcia.
Zdjęcie zrobione z góry, ilość wystawiających się firm robi wrażenie.
Było kilka fajnych stoisk z produktami ekologicznymi, w ręku mam bambusową słomkę, którą oczywiście kupiłam.
Cudowna kobieta u której kupiłam siatkę (dosłownie) na zakupy.
Kurs Gotowania :)
Uroczy, prawda?
Niemieckie wegańskie kosmetyki.
To ja poproszę makaron z ciecierzycy z sosem ! :)
Najsłynniejsze firmy w UK też były, i nawet skusiłam się na nowe smaki batoników.
A co kupiłam/dostałam?

1. Siatka na zakupy - Cena:4£
2. Batoniki TREK - Cena za sztukę: 0.30£
3. Czekolady: Kawowa, Bananowa x2, Malinowa, Solony karmel, każda ma 40g i są słodzone erytrolem - Cena za sztukę: 1£
4. Podgrzewacze do dłoni - Cena: 10£ (3 sztuki)
5. Bambusowa słomka - Cena: 1 £
6. Galaretki turecki 200g - Cena: 2.99£
7. Herbata do sałatek - Cena: 4£ (opakowanie)
8. Wegański majonez - za darmo. 
9. Wszystkie słodycze z Schar - za darmo (jest głównym sponsorem targów).

To wszystko, zdecydowanie kupiłam mniej niż w tamtym roku, wpis z tamtego roku możesz zobaczyć tutaj -> www.pat-dream.pl/2018/07/594-allergy-free-from-show-olympia

Było cudownie !:)
Więcej zdjęć i opisów możesz znaleźć w google wpisując nazwę wydarzenia. 
Do napisania
Pat


18 COMMENTS

  1. Chętnie wzięłabym udział w takim wydarzeniu :D Mnóstwo ciekawych nowości można znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bym tam okupowała każde stoisko. Kocham ludzi którzy idą w ekologiczne rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne wydarzenie, nigdy jlna takim nie byłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wydarzenie, fajna promocja i miejsce spotkań

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, o naprawdę coś, bardzo dużo osób wzięło udział w tych targach, nigdy nie byłam na podobnym wydarzeniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieje tylko ze te bezglutenowe produkty nie są promowane osobom które nie mają alergii tzn. zdrowym

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy wpis. Dużo przydatnych porad.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wydarzenie. Zakupy bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie warto było się tam udać. Super miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie w Oslo targów nie ma ale jest coroczny vegetarfestival i też cuda sobie na nim sprawić można. jest organizowany w parku więc fajnie zielono wokoło ale wydaje mi sie że Londyn ma dużo więcej takich atrakcji niż malutkie Oslo hehe. Na ostatnim festiwalu nie załapałam sie na torby od sponsorów ale za to dostałam od znajomej poznanej na festiwalu metalową słomkę a nawet 2:) takie drobiazgi a cieszyłam sie jak dziecko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze lubię różnego rodzaju targi, można ciekawe rzeczy nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie tak, nowości zawsze wiele na targach

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem w fazie eksperymentów żywieniowych. Staram się sprawdzić czy gluten i nabiał są dla mnie dobre i czy służą moimu oorganizmowi. Jeśli nie to trzeba będzie zmienić dietę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam markę schar i często ją kupuję, tak rzuciła mi się w oczy na twoich zdjęciach. Niestety u mnie zarówno gluten jak i nabiał strasznie mi szkodzą. Czesto robię sobie post i jem wtedy same warzywa, moj organizm ma wtedy tyle energii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś czuję, że wróciłabym obładowana zdrowymi przekąskami i kosmetykami z takich targów!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne są takie targi. Lubię takie wydarzenia i pewnie wróciła bym z nich z całą torbą zakupów. Same ciekawe produkty tam są.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jako że nie jadam i nie piję nic mlecznego, to taki event byłby dla mnie wręcz stworzony. Mogłabym w końcu spokojnie urozmaicić moją dość monotonną dietę, bo nie wszystko można dostać w sklepach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz!