PODSUMOWANIE CZERWCA - W ZDJĘCIACH.

by - 9:04:00 PM

Hej.

Ostatni dzień czerwca to idealne dzień, aby podsumować miniony miesiąc. Przygotowałam 9 zdjęć, każde opiszę i przy okazji zdradzę palny na nowy miesiąc.


Czy tylko moja dieta w czerwcu składa się z czereśni i truskawek?  Uwielbiam i staram się korzystać, sezon na te owoce jest tak krótki.
W tym miesiącu moim ulubionym drinkiem był GIN z tonikiem i suszonymi owocami.
Byłam w świetnej restauracji która cała była w motywie ŚWINEK, cudowna ! :)
Spędziłam dużo czasu nad morzem, leżąc na desce i się opalając lub pływaj, cudowny urlop ! :)
Koszmary (za dużo "strasznych" filmów) i problem ze snem dokuczały mi prawie cały miesiąc, więc kupiłam "maskę" na oczy, aby szybciej zasypiać.
Słodziak, prawda?
W tym miesiącu praktycznie codziennie jadłam warzywa z pary z ziołami, uwielbiam, są cudowne, na parzę można zrobić praktycznie wszystkie warzywa i to w 15 minut!
#loveislove czerwiec jest miesiącem tolerancji, w Londynie parada równości jest w przyszły weekend, oczywiście się na nią wybieram, postaram się zrobić jakieś fajne zdjęcia, szykuję się fajne wydarzenie.
To wszystkie zdjęcia jakie przygotowałam, czerwiec był dla mnie pełen zmiennych emocji, raz było z górki raz pod górkę, dobrze że już się kończy mimo że był cudowny, nowy miesiąc to nowe możliwości.
A co w lipcu?
Minęła połowa roku, i chciała bym schudnąć kilka/kilkanaście kilogramów... no cóż ubrania z zeszłego roku są na mnie za obcisłe, dobre ale nie czuję się w nich komfortowo, więc czas wejść na deficyt kaloryczny, na jak długo? Nie wiem, aż osiągnę satysfakcjonujący efekt. Myślę czy na blogu nie pisać, raz na dwa tygodnie jak mi idzie, takie wzloty i upadki, jak kiedyś, jak myślisz?
W lipcu mam w planach bawić się na weselu brata, zrobić nowy tatuaż jak, pojechać nad Polskie morze oraz kupić kilka rzeczy. Szykuję się fajny i ciekawy miesiąc.
Udanego lipca!  Do napisania.
PAT




25 COMMENTS

  1. Fajne podsumowanie :) Gin z tonikiem też lubię, a warzyw na parze piwinnam jesc zdecydowanie wiecej. Gdybym miala przedstawic swoj czerwiec za pomoca zdjec, dominowalby ogrodowy basen i rowery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Działo się w czerwcu :)) owocnego lipca życze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też używam zioła zamiast soli, a teraz, w sezonie, zrywam je z własnych grządek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie warzywne obiadki :) pyszotka!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tylko dieta truskawkowa - czereśnie dorwały robale... Ogólnie widzę, że czerwiec minął pozytywnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne podsumowanie. Bardzo lubię czereśnie i truskawki

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że czerwiec był u Ciebie bardzo aktywny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwiec i dieta truskawkowo-czerśniowa u mnie tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwiec jest fajnym miesiącem. Udanego lipca:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba tylko ja nie lubię truskawek. W tym roku nie zjadłam ani jednej :) Za to teraz opycham się malinami które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam te owoce, a takiego drinka bym się napiła.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie maska na oczy to must have, zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz słodkiego pieska :) a owoce te wczesno letnie też bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie podsumowania. U mnie w czerwcu królowały truskawki, czereśnie, noi bób ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. hha też chce schudnąć jeszcze półtorej kg ale ciężko mi idzie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Maskę na oczy, muszę sobie takze kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale nabrałam ochoty na truskawki! Szkoda że w sklepach nie można już ich dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Super relacja. Czerwiec to zdecydowanie mój ulubiony miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny artykuł. Fajne podsumowanie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Restauracja z motywem świnek to coś, co muszę z moją najmłodszą córką koniecznie odwiedzić!

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś czuję, że nikt nie śmie Cię nawet obudzić jak leżysz z taką strrrrraszną maską na twarzy. Ja bym się bała, że mnie ugryziesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wpis. Warto było tutaj zajrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz!