[RZEPIS] Jaglana Tarta z kremem orzechowo-kokosowym.

by - 9:18:00 PM



Jaglana Tarta z kremem orzechowo-kokosowym. 

SKŁADNIKI:
SPÓD:
- 200 g mąki jaglanej 
- 100 g musu kokosowego*
- 50 g ksylitolu 
- szczypta naturalnej wanilii 
- sok z 1/2 cytryny 
- 150 ml mleka sojowego**
GÓRA:
I.
- 50 g masło orzechowego 100% 
- 15 g rozdrobionych słonych fistaszków 
II. 
- 160 g mleczko kokosowego***
- 20 g ksylitolu 
- szczypta naturalnej wanilii
III. 
- 50 g gorzej czekolady. 

DODATKI:
- sylikonowa foremka o średnicy 20cm 
 
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
SPÓD:
1. Wszystkie składniki ze sobą zmiksuj, masę wyłóż na dno foremki i piecz około 20minut w 180oC do lekkiego zarumienienia.  
2. Spód po upieczeniu zostaw do wystygnięcia. 
GÓRA:
3. Masło orzechowe rozsmaruj na ostudzony spód i pokrusz rozdrobionymi orzeszkami. 
4. W kąpieli wodnej rozpuść gęstą część mleczka kokosowego, dodaj ksylitol i wanilię. 
5. Rozpuszczoną i ostudzoną masę wylej na orzeszki. 
6. W kąpieli wodnej rozpuść czekoladą i ozdób ją tartę, według uznania. 
7. Tartę schowaj na kilka godzin (lub noc) do lodówki, do całkowitego zastygnięcia masy kokosowej. 

* Mus kokosowy możesz zastąpić każdym innym "twardym" tłuszczem: olejem kokosowym, masłem orzechowym, masłem roślinnym itp itd...
** Mleko sojowe możesz zastąpić każdym innym roślinnym, lub zwykłym. 
*** Mleczko kokosowe trzymałam wcześniej 24 godziny w lodówce i 160 g to tylko oddzielona gęsta część, możesz użyć więcej lub mniej. 

[POST SPONSOROWANY] Jaglana tarta powstała z mąki od marki Incola, marka Incola specjalizuję się w produktach bezglutenowych, dostałam do wypróbowania kilka produktów ze sklepu, chętnie pokaże więcej przepisów bezglutenowych.
Wartości odżywcze w 1 z 8 kawałków:
Kilokalorie: 288
Białko: 6.5 g
Tłuszcz: 15 g
Węglowodany: 32 g
PODOBNE PRZEPISY:
Miętowa Tarta z czekoladą ( bez cukru, bez glutenu, wegańskie )


Malinowo - Czekoladowe ciasto ( bez pieczenia ) 

[RAW] Surowe ciasto czekoladowo - orzechowe ( orzechy włoskie ) [ bez cukru, bez glutenu, wegańskie ]

24 COMMENTS

  1. O borze szumiący, a ja właśnie dziś zaczęłam słodyczowo-cukrowy detoks ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda genialnie :) Lubię wypróbowywać nowe przepisy, więc może i z tym spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają smakowicie. Malinowo-czekoladowa oraz miętowa z czekoladą, mniam najbardziej bym zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie przepisy to ja rozumiem, skorzystam na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyślij kawałek :) jestem mega ciekawa smaku takiej tarty

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo apetycznie i profesjonalnie - jak produkt z najlepszej cukierni. A do tego zdrowa - więc same zalety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda cudnie :) Pewnie jeszcze lepiej smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda obłędnie ! Nie robiłam jeszcze tarty. Chyba skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda fenomenalnie. Takiej tarty jeszcze nie jadlam. Z chęcią wypróbuję przepis. 😄

    OdpowiedzUsuń
  10. No przyznam, że aż zgłodniałam. prezentuje się świetnie i chyba nie jest trudna do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spróbuję ją zrobić, ciekawe czy mi wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Poproszę kawałek tej tarty, wygląda cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  13. W końcu coś wegańskiego <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pysznie to wygląda. Musze spróbować zrobić bo nawet nie ma dużo kalorii taki kawałek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale mi narobiłaś smaczka na noc. Nie będę mogła teraz usnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda to niesamowicie smacznie, być może skuszę się w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudnie wyglądają te ciacha z Twoich przepisów!

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiscie wygląda przepysznie. Jeżeli jest jeszcze to zdrowy deser to tym bardziej chętnie go wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie lubię bardzo słodkich deserów więc ten z pewnością przypadłby mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  20. tarta jaglana...bardzo ciekawy pomysł. muszę wykorzystać ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  21. z mąki jaglanej jeszcze nic nie piekłam więc to coś nowego. wygląda przepysznie, spróbuję koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyznam, że jeszcze nigdy nie jadłam takiej tarty jaglanej. Jak ją zobaczyłam stwierdziłam, że muszę ją zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. szukam różnych przepisów na jaglane posiłki bo chciałabym u siebie wprowadzić właśnie tego typu dietkę i trochę schudnąć. muszę koniecznie wypróbować ten deserek bo wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz!