PACZKA Z POLSKI - KWIECIEŃ 2019R.

by - 11:35:00 PM

Hej hej. 
Wczoraj dostałam Wielkanocną paczkę od mamy, i oczywiście jak zawsze pokażę Ci co Mama wysłała mi z Polski do Londynu (Bo ja przecież nie mam co jeść).
Mała informacja techniczna, mama wysłała mi paczkę w piątek, a w sobotę około 16 kurier był z nią u mnie w Londynie.

 Pierwsza część to jest "jedzeniowa" która nie wymaga lodówki:
- pasta kokosowa z erytrolem 
- pasta z prażonych orzechów 100%
- olej w sprayu 
- czekoladowe jajeczka 
- przyprawa: zioła zamiast soli i pomidory z czosnkiem i bazylią
- sękacz (Dla Dastina, zawsze dostaję nie ważne na jaką okazję)
- kotlety sojowe 
Druga część to jedzenie wymagające lodówki:
- pierogi z ziemniakami i tofu (z lidla)
- 4x tofu wędzone 
- pasta z białej fasoli 
- 2x pasta z pestkami słonecznika 
- pasta sojowa z warzywami 
- jajka (od Cioci kurek, bo Święta - dla Dastina)
- pasztet z soji (HIT! - przepyszny, muszę poprosić mamę o przepis, sama zrobiła oczywiście)
Trzecia część to rzeczy:
- multiwitamina
- witamina d+k
- kofeinę
- różne maści (dla Dastina)
- kosmetyki z Avon:
     moje ukochane perfumy(obok jest zużyta buteleczka - to zdecydowanie "perfumy" które mam zawsze
     błyszczyk z olejkiem do ust
     zestaw do oczyszczania porów
     perfumetka
Czwartą częścią są produkty od firmy bezglutenowej Incola, ale o tym post już w środę wraz z nowym przepisem na ciasto bezglutenowe.
Ostatnią rzeczą chyba najważniejszą, jest zaproszenie na mojego brata ślub, dostałam w życiu wiele zaproszeń ale te jest napisane najpiękniej!

I to wszystko, ja też wysłałam paczkę "od zajączka" dla mamy, ale nie mogę pokazać co było w środku, ponieważ paczka do Białegostoku dotrze dopiero jutro.

Inne posty z tej serii:
ROK 2015:
- PACZKA Z NOWEJ ZELANDII - CZERWIEC 2015R
ROK 2016:
- PACZKA Z NOWEJ ZELANDII - KWIECIEŃ 2016R
- PACZKA Z BELGII - MAJ 2016R
- PACZKA Z NOWEJ ZELANDII - SIERPIEŃ 2016R
- PACZKA Z POLSKI - PAŹDZIERNIK 2016R
ROK 2017:
- PACZKA Z POLSKI - KWIECIEŃ 2017R. 
- PACZKA Z POLSKI - CZERWIEC 2017R.
- PACZAK Z POLSKI - PAŹDZIERNIK 2017R.
- PACZKA Z NIEMIEC - PAŹDZIERNIK 2017R
 ROK 2018:
- PACZKA Z POLSKI - MARZEC 2018R. 
- PACZKA Z POLSKI - PAŹDZIERNIK 2018R.


Życzę Ci udanego tygodnia, do środy! :)
Pat



22 COMMENTS

  1. Sękacz to u nas must have na święta :+)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paczka, dużo przydatnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka ta paczka :D Dobrze mieć taką Mamę , która się o Ciebie troszczy. Nie ma co narzekać ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka mama to skarb,tyle pyszności Ci podesłała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna paczucha i bardzo szybko dostarczona. Sękacz moja babcia piecze od kilkudziesięciu lat. 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie ciekawi, w jaki sposób udało się dostarczyć jajka, że ani jedno się nie zbiło :)

      Usuń
    2. Każde jajko było zapakowane w odzielny woreczek a opakowanie spiete kilkoma gumkami, no i kurier to mojej mamy sąsiad ;)

      Usuń
  6. Myślę, że Twoja radość jest nie do opisania :) Fajna paczka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak paczuszki od mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej jakie pyszności! :D Smacznego w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna paczka, chociaż dużo z tego u siebie chyba też byś znalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię te Twoje pokazy paczek :-) Pewnie też bym chciała żeby mi mama słała xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawartość paczki robi wrażenie. Jedynie co to nie dowierzam jeśli chodzi o tak szybką przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurier jest mojej mamy sąsiadem, i ona zawozi paczkę kilku minut przed ich wyjazdem ;)

      Usuń
  12. Jak to możliwe, że przesyłka dotarła do Ciebie tak szybko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam wyżej, kurier to mojej mamy sąsiad i moja mama przekazała mu paczkę 30 minut przed wyjazdem do UK, a ze ja mieszkam stosunkowo blisko centrum w Londynie więc od razu mi się dostarczyli ;)

      Usuń
  13. Super paczucha! i te kotlety sojowe .. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokaźna paczka, też najbardziej w oczy mi się rzucił sękacz i kotlety sojowe :) a zaproszenie piękne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz!