CO JEM NA DIECIE ROŚLINNEJ - KWIECIEŃ 2019R.

by - 9:21:00 PM

Hej. 
Jak Ci mija tydzień? U mnie tak sobie, moja siostra powiedziała by że "dwa na dziesięć", dziś mam kilka zdjęć mojego jedzenia z minionego tygodnia. 
Wszystko posiłki są wegańskie (definicja: Weganizm – styl życia, którego jedną z cech jest stosowanie diety wegańskiej, czyli rezygnacja ze spożywania produktów zwierzęcych. Weganie dążą jednak do wyeliminowania produktów pochodzenia zwierzęcego nie tylko z diety, ale również ze wszystkich innych aspektów życia - Wikipedia.org) 

I. Pyszny tofurnik z truskawkami i syropem karmelowym w towarzystwie Monkey. 
Przepis na Tofurnik znajdziesz w e-book'u #wegańskifitness.
II. Omlet z serkiem kokosowym, syropem czekoladowym i mrożonymi malinami.
III. Zestaw do pracy właśnie z tym omletem: zupa grzybowa, pieczona brukselka w wegańskim kiełbaskami, jabłko, banan, czekoladki z masłem orzechowym.

IV. Tosty z warzywami i "mozzarellą" z mleka ryżowego, w kubku barszcz ukraiński.
V. Naleśniki z twarożkiem i karmelem.

VI. Co prawda jeszcze nie jadłam, ale na weekend mam lody cynamonowe z toffe i orzechami laskowymi (na mleku migdałowym) do tego syrop czekoladowy który kupiłam kilka dni temu.
VII. Sałatka z brokułem, papryką, cebulką i pieczoną ciecierzycą, Przepis na Sałątkę znajdziesz w e-book'u #wegańskifitness.

VIII. Pizza z Papa John's z serem wegańskim (dostępna w PL i w UK)
IX. Makaron z tempeh i warzywami w sosie paprykowym.

Oh to już wszystkie zdjęcia jakie miałam...  więcej postów z tej serii z tego roku znajdziesz po tymi linkami: 

Miłego tygodnia:
Pat

11 COMMENTS

  1. Wszystko wygląda nisamowicie i aż chce się jeść. Ja chyba bez mięsa nie dałabym rady.

    OdpowiedzUsuń
  2. To wszystko prezentuje się pysznie i kolorowo. Osobiście uwielbiam mięso i nie zamierzam z niego rezygnować, ale jak widać, można sobie radzić bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same smakołyki. Chyba zaczną się u ciebie stołować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy posiłek wygląda bardzo apetycznie i mam na niego ochotę

    OdpowiedzUsuń
  5. To wszystko tak smacznie wyglada ja sam jem mało mięsa więc te dania jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dania prezentują się wybornie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż ciężko uwierzyć, że te wszystkie dania są dla wegan. Wyglądają niesamowicie smacznie, szczególnie naleśniki i pizza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czas zabrać się za robienie posiłku bo zgłodniałam po tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na razie jestem jeszcze na etapie wegetarianizmu ...zamiast białka zwierzecego robię potrawy z nasion z konopiafarmacja. Mają w sobie tyle białka co wołowina. Dokładnie 1:1

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie, że są takie osoby jak Ty, które inspirują innych i dzielą się przepisami - dziękuję Ci za to!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piesio cudowny! A co do diety roślinnej to popieram, bardzo zdrowa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz!