[PRZEPIS] - Czekoladowy blok wegański

by - 10:24:00 PM

Czekoladowy blok wegański
[bez dodatku cukru] 


SKŁADNIKI:
- 200 g roślinnego „ masłalight
- 1/3 szklanki wody 
- 300 g kokosowego mleka w proszku (lub zwykłego 1 %) 
- 50 g naturalnego kakao 
- 200 g ksylitolu 
- 200 g herbatników bez cukru  

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
1. Do garnka wlej wodę, dodaj masło i je rozpuść
2. Do rozpuszczonego masła dodaj kakao i ksylitol, mieszaj aż się wszystko rozpuści
3. Zdejmij garnek z ogarnia i dodaj stopniowo mleko w proszku, ciągle mieszając 
4. Pokrusz herbatniki 
5. *Herbatniki dodaj do masy i wymieszaj 
6. Masę ułóż do foremki** i dociśnij dłońmi 
7. Blok schowaj na kilka godzin do lodówki 

* Masę mieszam dłońmi bo jest bardzo gęsta i zbita
** Foremka keksówka

Tak jest to BOMBA kaloryczna, ale jaka pyszna ! :)

24 COMMENTS

  1. Que buena pinta!👏👏👏 Te espero por mi blog! Feliz día! 💜💜💜

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym go zrobiła ale domyślam się,że sama bym musiała go zjeść :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam wielokrotnie blok czekoladowy, ale nigdy w wersji wegańskiej. Ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. musimy przyznać że tabliczka wygląda wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś coś podobnego jadłem, całkiem dobre.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie robiłam z kokosowym mlekiem w proszku... to może fajnie podkręcić smak|! Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepis jak najbardziej trafia w moje gusta - chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę dla odmiany przygotować taki blok wegański:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Blok czekoladowy... jak ja dawno nie jadłam.... a w wersji wegańskiej w ogole, trzeba by było spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam blok czekoladowy! Zawsze robię tradycyjny, ale Pani wersja mnie zaciekawiła. Nie wiedziałam, że jest kokosowe mleko w proszku. Gdzie je kupić?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jadłam kilka razy taki blok i naprawdę jest to smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł. Przyznam, że weganką nie jestem, ale bardzo lubię takie desery.

    OdpowiedzUsuń
  13. po takich blogach zawsze staje się głodny :) dzięki za przepis

    OdpowiedzUsuń
  14. Smak tego ciasta pamiętam jeszcze z dzieciństwa! Dzięki za przypomnienie ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie ciasta. Chętnie zabiorę się za robienie takiego w domu

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam blok czekoladowy, ale w wersji wegańskiej nigdy nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sam dzieciństwa wrócił. Musze zabrać się ponownie z gotowanie

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na kolejne wypieki. Uwielbiam twoje blogi

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam blok czekoladowy, jednak w takiej wersji jeszcze nie miałam okazji go próbować. 😃 Wygląda pysznie i lekko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twój komentarz!